Img 581.jpg

Zawód – Copywriter

Jeszcze kilkadziesiąt lat temu copywritingiem mogli mieć się wyłącznie pracownicy agencji reklamowych, a uzyskanie posady w jednej z nich nie było dobre. Współczesny świat pisania na zlecenie wygląda jednak dużo bardziej zachęcająco! Jeśli interesuje Cię marketing także promocja w Internecie, a przy tym masz nieco talentu do pisania, praca online jako copywriter może Cię zainteresować. Ale od czego zacząć swoje poszukiwania w świecie copywritingu?

Aby zyskać dobrze płatne zlecenia, będziesz potrzebować portfolio oraz własnej strony, za pomocą której zachęcisz klienta do współpracy. Na wstępie nie musisz inwestować w wyjątkowo rozbudowany design strony – wystarczy, by była prosta także wyglądała profesjonalnie. Ale co powinno znaleźć się w Twoim portfolio copywritera, jeśli dopiero zaczynasz? To proste – zamieść tam przykładowe teksty z innych dziedzin albo link do swojego bloga.


Podobna tematyka: http://tiny.cc/zlecenia-copywriter


Początki zawsze bywają usłane przeszkodami, a praca w Internecie nie jest wyjątkiem z tej reguły. Nie ma innej drogi – może będziesz musiał zgłosić się do wielu potencjalnych klientów, zanim znajdziesz kogoś, z kim nawiążesz współpracę. Nie daj jednak, aby początkowe trudności odebrały Ci wiarę we swój sukces! Każdy copywriter zaczynał w podobny sposób, ale udało się tylko tym, którzy się nie poddali.